هدایای تبلیغاتی رمزی برای بقا

امروزه همه مدیران و صاحبان کسب‌وکار به دنبال راهی برای بقا و رشد در این بازار پرهیاهو هستند، زیرا در صورت بقا، به‌راحتی می‌توان پله‌های ترقی و رشد را یکی پس از دیگری طی نمود. از هدایای تبلیغاتی می‌توان به‌عنوان یکی از رموز بقا برای هر کسب‌وکاری نام برد. ما در این مطلب نحوه‌ی انتخاب و اهدای هدایای تبلیغاتی را شرح خواهیم داد.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار

امروزه دغدغه بسیاری از مدیران، تلاش برای زنده ماندن کسب‌وکار و شناسایی آن به مشتریان و عموم مردم است. یکی از راه‌های معرفی خود به مشتریان، ارائه هدایای تبلیغاتی با نام تجاری خودتان است.

نکته بسیار مهم در شناساندن خود به مشتریان این است که طبق فعالیت و زمینه کاریتان اقدام کنید، مثلاً اگر شما در زمینه خدمات کامپیوتری فعالیت می‌کنید فلش تبلیغاتی گزینه مناسبی جهت هدیه دادن است. توجه داشته باشید که در دادن هدیه تبلیغاتی رعایت عدم یکنواختی نکته مهمی است، زیرا بسیاری از کسب و کارها به علت تکرار و یکنواخت بودن هدایای تبلیغاتیشان (مثلاً فقط کارت تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی)زمین می‌خورند.

متنوع بودن هدایای تبلیغاتی نباید به موضوع مرتبط بودن هدیه با کسب و کار لطمه بزند. به عنوان مثال با توجه به رایج بودن خودکار تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی و… نباید همه کسب‌وکارها و با زمینه‌های کاری مختلف همیشه از این نوع هدیه‌ها استفاده نمایند. مثلاً مجموعه‌های گردشگری می‌توانند از هدایای تفریحی، شرکت‌های IT می‌توانند از فلش تبلیغاتی، پاوربانک و …. استفاده نمایند.

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی رمزی برای بقا

ارزشمند بودن هدیه تبلیغاتی

همیشه سعی کنید هدیه تبلیغاتی که به مشتریان ارائه می‌کنید مفید بوده و کاربرد داشته باشد. برای مثال ارائه لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و …. با توجه به اینکه هزینه زیادی را برایتان به همراه نخواهد داشت اما برای مشتریان کاربرد و ارزش فراوانی دارد، به همین دلیل نام برند شما را جاودانه خواهد کرد.

هدیه تبلیغاتی مفید باعث می‌شود که مشتری اهمیت بیشتری برای کسب‌وکار شما قائل شود و در نهایت این مورد، نوعی وفاداری به تیم و مجموعه شما را در بر خواهد داشت.

زمانی که شما هدایای تبلیغاتی خود را به مشتریان فعلی و یا مشتریان احتمالی تقدیم می‌کنید ایشان مدت زمان تقریباً طولانی آن هدیه را نزد خود نگه می‌دارند و این مورد باعث می‌شود که با نام شرکت شما آشنا و آشناتر شوند.

این نکته را در نظر داشته باشید که می‌توانید به جای هزینه‌های هنگفت جهت تبلیغات و شناساندن برندتان به مشتریان، با چاپ کردن نام تجاری شرکتتان بر روی هدایای تبلیغاتی و عرضه آن به مشتریان و حتی عموم مردم، با هزینه بسیار کمتر در زمان بسیار کوتاهتری زمینه بقا و شناسایی خود را فراهم کنید. اگر این هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی باشند حس بهتر و وفاداری را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

انگیزه بخشیدن

به غیر از مشتریان، شما می‌توانید از هدایای تبلیغاتی برای کارمندان و همکاران داخل مجموعه خود نیز استفاده کرده و حس انگیزشی و دلگرمی را در بین همکاران ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *