۳ نکته اساسی در انتخاب هدایای تبلیغاتی

۳ نکته اساسی در انتخاب هدایای تبلیغاتی

در انتخاب و اهدای هدایای تبلیغاتی نکات و قوانینی وجود دارد که با رعایت کردن آنها، می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمتر از تبلیغات هنگفت، خیالتان از بابت ماندگار شدن برند و کسب و کارتان در ذهن مشتریان راحت باشد.

در اینجا شما را با ۳ نکته اصلی در مورد انتخاب هدیه تبلیغاتی آشنا می‌کنیم:

۱بهترین هدایای تبلیغاتی آنهایی هستند که مورد استفاده‌ی هرروزه مصرف کننده‌گان قرار گیرند نه فقط در زمان‌های خاص ..

اگر هدف از کمپین تبلیغاتی شرکت شما این است نام برند و کسب‌وکار شما در ذهن مشتریان حفظ شود هدیه‌هایی را انتخاب کنید که به‌صورت روزانه مورداستفاده قرار می‌گیرد، مثل لیوان تبلیغاتی، دفترچه یادداشت، خودکار تبلیغاتی و ساعت رومیزی

۲در انتخاب نوع هدیه از متخصص‌ها و مشاوران برای انتخاب و طراحی کمک بگیرید. بیشتر شرکت‌های معتبر دنیا با نمایندگان باسابقه قرارداد سالانه می‌بندند و از آنها برای مراحل مختلف انتخاب و طراحی و نوع بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی کمک می‌گیرند .

۳در زمان انتخاب هدیه تبلیغاتی هدف خود را در نظر بگیرید همیشه یک دلیل برای هدیه دادن وجود دارد و آن دلیل به شما کمک می‌کند تا هدیه را انتخاب کنید. هدایای تبلیغاتی حرفه‌ای کمک می‌کند تا نام شرکت و کسب‌وکار شما بیشتر شناخته و در اذهان ماندگار شود و این هدایا جدا از هدایایی خواهد بود که شما به‌عنوان تشکر به اسپانسرها اهدا می‌کنید.

 

هدایای تبلیغاتی کلیدی برای رشد

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار

یکی از راه‌های معرفی برند خود به مشتریان، ارائه هدایای تبلیغاتی با نام تجاری برندتان است. تلاش برای زنده ماندن کسب‌وکار و شناسایی آن به مشتریان از جمله دغدغه‌ی مدیران و صاحبان کسب و کار است.

نکته حائز اهمیت جهت معرفی خود به مشتریان این است که طبق فعالیت و حیطه کاریتان اقدام کنید. مثلاً اگر شما در زمینه خدمات کامپیوتری فعالیت می‌کنید فلش تبلیغاتی گزینه مناسبی جهت هدیه دادن است. توجه داشته باشید که جهت اهدای هدیه تبلیغاتی رعایت تکراری نبودن هدیه، نکته مهمی است. بسیاری از کسب و کارها به علت تکرار و یکنواخت بودن هدایای تبلیغاتیشان (مثلاً کارت تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی)زمین می‌خورند.

تنوع داشتن هدایای تبلیغاتی نباید به موضوع مرتبط بودن هدیه با کسب و کار لطمه‌ای وارد کند. به عنوان مثال با توجه به رایج بودن خودکار تبلیغاتی، تیشرت و یا کلاه تبلیغاتی و… نباید همه کسب‌وکارها و با زمینه‌های کاری مختلف همیشه از این نوع هدیه‌ها استفاده نمایند. مثلاً مجموعه‌های گردشگری می‌توانند از هدایای تفریحی، شرکت‌های IT می‌توانند از فلش تبلیغاتی، پاوربانک و …. استفاده نمایند.

هدیه تبلیغاتی مناسب
انتخاب مناسب هدیه تبلیغاتی

پرکاربرد بودن هدیه تبلیغاتی

همیشه سعی نمایید هدیه تبلیغاتی که به مشتریان ارائه می‌کنید مفید و کاربردی باشد. به عنوان مثال لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و …. هزینه زیادی را برایتان به همراه نخواهد داشت اما برای مشتریان کاربردی و مفید است، به همین دلیل نام برند شما را جاودانه خواهد کرد.

هدیه تبلیغاتی مفید باعث می‌شود که مشتری اهمیت بیشتری برای کسب‌وکار شما قائل شود و در نهایت این مورد، نوعی وفاداری به مجموعه شما را در بر خواهد داشت.

انگیزه بخشیدن

به غیر از مشتریان، شما می‌توانید از هدایای تبلیغاتی برای کارمندان داخل مجموعه خود اهدا نموده و حس انگیزشی را در بین آنان ایجاد نمایید.

بهترین هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی

مطرح‌شدن برند یک شرکت و کسب‌وکار ازجمله مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبین آنان است. با ارائه‌ی هدیه تبلیغاتی مناسب می‌توان نام برند و کسب‌وکار خود را ماندگار و جاودان نمود. هرچقدر کیفیت و مرتبط بودن هدیه با نوع کسب‌وکار مشتری بیشتر باشد، می‌توان اطمینان بیشتری به ماندگار شدن برند حاصل نمود. به این نکته توجه نمایید که اگر هدیه تبلیغاتی که ارائه می‌کنید از کیفیت پایینی برخوردار باشد نمره منفی برای نام تجاری و برند شما خواهد بود. پس سعی نمایید که در انتخاب هدایای تبلیغاتی نهایت دقت خود را به‌کار ببندید. در نظر داشته باشید که هدایای تبلیغاتی که مشتریانتان ارائه می‌کنید، به‌نوعی تبلیغ برای شما و برندتان خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی
بهترین هدایای تبلیغاتی

 

هدیه تبلیغاتی ارزان، مناسب و مرتبط علاوه بر ماندگار شدن برند در ذهن مخاطب، می‌تواند موجب وفاداری مشتریان به کسب‌وکار شمارا نیز فراهم نماید.

قیمت هدایای تبلیغاتی، کاربرد آنها، مفید و خاص بودن، ازجمله مواردی است که مشتری در انتخاب هدیه تبلیغاتی به آن توجه می‌کند.