هدایای تبلیغاتی کلیدی برای رشد

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار

یکی از راه‌های معرفی برند خود به مشتریان، ارائه هدایای تبلیغاتی با نام تجاری برندتان است. تلاش برای زنده ماندن کسب‌وکار و شناسایی آن به مشتریان از جمله دغدغه‌ی مدیران و صاحبان کسب و کار است.

نکته حائز اهمیت جهت معرفی خود به مشتریان این است که طبق فعالیت و حیطه کاریتان اقدام کنید. مثلاً اگر شما در زمینه خدمات کامپیوتری فعالیت می‌کنید فلش تبلیغاتی گزینه مناسبی جهت هدیه دادن است. توجه داشته باشید که جهت اهدای هدیه تبلیغاتی رعایت تکراری نبودن هدیه، نکته مهمی است. بسیاری از کسب و کارها به علت تکرار و یکنواخت بودن هدایای تبلیغاتیشان (مثلاً کارت تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی)زمین می‌خورند.

تنوع داشتن هدایای تبلیغاتی نباید به موضوع مرتبط بودن هدیه با کسب و کار لطمه‌ای وارد کند. به عنوان مثال با توجه به رایج بودن خودکار تبلیغاتی، تیشرت و یا کلاه تبلیغاتی و… نباید همه کسب‌وکارها و با زمینه‌های کاری مختلف همیشه از این نوع هدیه‌ها استفاده نمایند. مثلاً مجموعه‌های گردشگری می‌توانند از هدایای تفریحی، شرکت‌های IT می‌توانند از فلش تبلیغاتی، پاوربانک و …. استفاده نمایند.

هدیه تبلیغاتی مناسب
انتخاب مناسب هدیه تبلیغاتی

پرکاربرد بودن هدیه تبلیغاتی

همیشه سعی نمایید هدیه تبلیغاتی که به مشتریان ارائه می‌کنید مفید و کاربردی باشد. به عنوان مثال لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و …. هزینه زیادی را برایتان به همراه نخواهد داشت اما برای مشتریان کاربردی و مفید است، به همین دلیل نام برند شما را جاودانه خواهد کرد.

هدیه تبلیغاتی مفید باعث می‌شود که مشتری اهمیت بیشتری برای کسب‌وکار شما قائل شود و در نهایت این مورد، نوعی وفاداری به مجموعه شما را در بر خواهد داشت.

انگیزه بخشیدن

به غیر از مشتریان، شما می‌توانید از هدایای تبلیغاتی برای کارمندان داخل مجموعه خود اهدا نموده و حس انگیزشی را در بین آنان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *